تو گفتی �آن غير ممكن است�، خداوند پاسخ داد �همه چيز ممكن است�،
ایستاده بمیرید بهتر از آن است که روی زانوهایتان زندگی کنید.
تفریحی خدماتی

 تو گفتی �آن غير ممكن است�، خداوند پاسخ داد �همه چيز ممكن است�،

تو گفتی �هيچ كس واقعاً مرا دوست ندارد�، خداوند پاسخ داد �من تو را دوست دارم�،

تو گفتی �من بسيار خسته هستم�، خداوند پاسخ داد �من به تو آرامش خواهم داد�،

تو گفتی �من توان ادامه دادن ندارم�، خداوند پاسخ داد � رحمت من كافی است�،

تو گفتی �من نمی‌توانم مشكلات را حل كنم�، خداوند پاسخ داد �من گامهای تو را هدايت خواهم كرد�،

تو گفتی �من نمی‌توانم آن را انجام دهم�، خداوند پاسخ داد �تو هر كاری را با من می‌توانی به انجام برسانی�،

تو گفتی � ارزشش را ندارد�، خداوند پاسخ داد � ارزش را پيدا خواهد كرد�،

تو گفتی �من نمی‌توانم خود را ببخشم�، خداوند پاسخ داد �من تو را ‌بخشیده ام�،

تو گفتی �من می‌ترسم�، خداوند پاسخ داد �من روحی ترسو به تو نداده ام�،

تو گفتی �من هميشه نگران و نااميدم�، خداوند پاسخ داد �تمام نگرانی هايت را به دوش من بگذار�،

تو گفتی �من به اندازه كافی ايمان ندارم�، خداوند پاسخ داد �من به همه به يك اندازه ايمان داده‏ام�،

تو گفتی �من به اندازه كافی باهوش نيستم�، خداوند پاسخ داد �من به تو عقل داده‏ام�،

تو گفتی �من احساس تنهايی می‌كنم�، خداوند پاسخ داد �من هرگز تو را ترك نخواهم كرد�



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط مسعود کرمی |

javahermarket

javahermarket

javahermarket